دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: پیگیری ۱۵ درصد حقوق دولتی معادن و تسریع در دو بانده کردن محور سنگان به تربت‌حیدریه در اولویت قرار دارد.
کد خبر: ۹۵۶۳۰۴۱
|
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خواف، محمدحسین درودی اظهار کرد: باتوجه‌به تسریع در تردد وسایل نقلیه سنگین و کاهش حوادث ناگوار در محور سنگان به تربت‌حیدریه، پیگیری ۱۵ درصد حقوق دولتی معادن و تسریع در دو بانده کردن این محور در اولویت است.

وی افزود: بحث تسریع در دوبانده کردن محور سنگان به تربت‌حیدریه مطالبه مردم شهرستان‌های خواف و رشتخوار در خصوص تردد وسایل نقلیه سنگین از این مسیر و حوادث ناگوار است که مورد رسیدگی قرار گرفته و در آینده نزدیک با پیگیری‌های که دستگاه قضایی استان انجام می‌دهد شاهد رفع این مشکل خواهیم بود.

درودی در مورد ۱۵ درصد حقوق دولتی معادن، توضیح داد: باتوجه‌به اینکه در منطقه سنگان خواف شرکت‌های صنعتی و معدنی متعددی در حال فعالیت هستند دستگاه قضایی از حقوق عامه پیگیر است تا حقوق دولتی و حقوقی که حق مردم منطقه می‌باشد به آنها برگردانده شود.

وی بیان کرد: در سال جاری پیگیری‌هایی انجام شده و قسمتی از حقوق دولتی معادن استیفا شده که در آینده نزدیک هم سایر حقوق مربوط به مردم شهرستان خواف، پرداخته می‌شود.

 گفتنی است؛ حجت‌الاسلام خلیلی رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی ضمن بازدید از مجتمع سنگ‌آهن سنگان، در ادامهٔ برنامهٔ بازدید از حوزه‌های قضایی شهرستان‌های خراسان رضوی، امروز در رأس هیئتی از مقامات قضایی و مسئولان ستادی وارد حوزهٔ قضایی خواف شد و با مسئولان و کارکنان این حوزه دیدار و گفت‌وگو کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها